Lättnad

Jag känner mig väldigt lättad nu när jag ringt jobbet och så. Jag vet inte vad det är men jag HATAR att ringa jobbet, att prata i telefon över huvud taget är något jag har väldigt svårt för ibland - i alla fall om det är jag som ska ringa upp. Men nu är det gjort, jag sa när jag kan jobba nästa vecka och jag fick veta att jag jobbar på söndag, 11:00-21:15, ett långt pass men det är kul i slutet av månaden om man jobbat lite. Jag fick förresten lönen idag och den är ju alltid välkommen:)

Jag har även fixat en bild på en som är en hjälte för mig: mormor. Jag orkar inte förklara varför men jag tycker hon är en hjälte.

Nu har jag bara en liten grej kvar att fixa och sen vid nio blir det CSI NY. Måste skynda mig om jag ska hinna nu.

Skriver mer senare!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0