Lördag morgon i Göteborg

Det mesta är klart nu, som jag skulle fixa nu på förmiddagen. Jag har packat upp men har fortfarande några grejer att ta bort som ligger och skräpar. Om tjugo minuter går min buss som jag ska ta till jobbet. Jag känner mig lite trött idag men annars ska det bli ganska kul att jobba idag, tro det eller ej. 

Tänkte lägga upp de sista bilderna från Göteborg, från lördag morgon/förmiddag innan vi åkte hem med flyget:

En regnig dag var det, ganska grå och dyster


Vi stod och väntade på spårvagnen med all packning


Jag och min packning, jag hade faktiskt varit ganska duktig och inte packat alldeles för mycket - hade bara lite kläder med mig som jag aldrig använde där nere.

Nu ska jag snart dra till jobbet, jag skriver ikväll när jag kommer hem.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: tina.

aw, saknar faktiskt göteborg :(

2008-08-05 @ 12:38:26
URL: http://tinched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0