Movietime!

Hello!
Är nu hemma från skolan och stan. Vi hade coachtid. psykologi och svenska - alla lektioner var rätt roliga faktiskt (förutom coachtiden som var jätteonödig). Men nu är det helg så jag ska inte prata mer om skolan förrän på söndag kväll tidigast (eller det blir nog plugg i helgen men jag ska inte prata så mycket om det).

Nu är Linda här hemma, hon ska sova över men det blir nog inte alltför mycket sömn:) Vi åt middag i Kungshallarna, det blev en pizza för mig. Nu har vi hyrt film och köpt kladdkaka så det blir en riktig nice kväll! 

Jag laddade in bilderna från lilla kameran förresten, det var även filmklipp där från Paris - riktigt skoj att kolla på. Men här är lite bilder från lilla kameran:

Från flygresan, ovanför molnen - tyckte det var lite coolt:)

Tyvärr så krånglar blogg.se med mig nu så det får bli fler bilder senare eller någon annan dag!
Kram

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0