Mycket att fixa på kvällen

Nu ska jag försöka ta mig i säng, eller det är lika bra att börja göra sig i ordning nu för det brukar ta ett bra tag innan sminket är borttaget, katterna fått mat, väskan är packad, kläderna inför imorgon är valda, kattlådan är rensad, pyjamasen är på, osv osv. Jag tänkte se på Jordan rättsläkare nu men jag har redan sett det avsnittet så jag struntar i det. 

Imorgon har vi tre lektioner: Vård -och omsorgsarbete, Svenska B och Psykologi B. Rätt roliga lektioner faktiskt. Innan skolan börjar ska jag träffa Lina och Lisa för att äta lunch. Idag skulle jag äta lunch hemma men jag slarvade lite med det så det är väl bra att äta vid skolan så man verkligen får i sig nåt + att det är god mat och alltid trevligt att sitta och snacka med tjejerna.

Imorgon åker även mina föräldrar till Österrike, så det blir en ff-vecka...trodde vi. Nu ska tydligen vår farbror komma ner och hjälpa min farmor att flytta så helt ff blir det tyvärr inte men han är sjysst och kommer nog inte vara hemma hela dagarna precis. 

Men nu ska jag sova! Men innan jag avslutar detta inlägg måste jag bara lägga upp två bilder till från Louis Vuitton i Paris:


En sevärdhet i sig:)

God natt, sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0