Nice

Hej!
Kvällen har varit väldigt trevlig. Den blev inte superlång eftersom det är så kallt på kvällen nuförtiden - vi var i Rålis och grillade. Jag träffade många jag inte träffat förut, vilket var kul. Det var också massor av ettor som typ hade "klassfest" i närheten av oss och det var några tjejer som kom och snackade med oss hela tiden. "Hej, vad heter ni? Vilken skola går ni på? Hur gamla är ni?" osv osv. Ganska så underhållande faktiskt...haha:)

Jag ska väl snart gå och lägga mig, men jag måste spana in om det är nåt kul på TV, OS slutar ju snart så man måste ju passa på. Eller så finns det nåt annat skoj att kolla på. God natt och sov gott! Puss


Brorsan och jag i Paris:) 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

söta ni är!

2008-08-24 @ 01:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0