Nu har det börjat igen

Första skoldagen gick väldigt bra. Som jag misstänkte så hade jag absolut ingenting att oroa mig för. Vi började klockan nio och slutade klockan elva - vilket var väldigt skönt. Vi slapp alla lekar som vi gjorde förra året, det var bara info i klassrummet. Efter att vi slutat åt vi indisk(?) mat på Miss Goa - jag har saknat deras mat lite grann faktiskt - vi satt väl och pratade lite mer än en timme innan våra vägar skiljdes åt. Jag åkte direkt till Kista galleria för att fixa lite krångel på jobbet (som vanligt) och sen råkade jag se att det var slutrea på Salt så det blev ett par jeans och en tunika där också, samt ett block till matten.

Nu sitter jag faktiskt och laddar in alla bilder från Paris till datorn(!), men det är väldigt många, och sen ska jag kolla igenom alla och redigera lite smått. Det blir inte så mycket redigering eftersom det är så många, men sen borde jag väl få upp lite bilder här i omgångar. Bättre sent än aldrig som man säger. Men först ska jag läsa mina favvo-bloggar och se om de skrivit nåt nytt roligt.

Puss på er!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0