Onsdag i Paris

Här är fler bilder från Paris-resan, dag 2 (del 1 - jag tog typ flest bilder denna dag eftersom det var då vi var vid Triumfbågen):


Godaste baugetten till frukost!


Vi var inne i stan och kollade i de dyra varuhusen, var även förbi Les Halles där jag köpte två stickade tröjor till hösten


Glada turister!


Brorsan när vi väntade på middagen


Jag har såklart minst bilder på mig eftersom jag för det mesta är fotografen (som vanligt) men här tog faktiskt mamma en på mig när vi väntade på middagen, något sliten efter en dag på stan


I väntan på mat


Och så ett måste: de tråkiga bilderna på byggnader:P nej, sååå många ska det väl inte bli:)


På väg till Champs Elysées


På väg till Champs Elysées - ser lite höstigt ut tycker jag (deprimerande:()

Fler bilder från Champs Elysées och Triumfbågen kommer senare!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0