Onsdag

God morgon!
Idag var jag uppe redan vid halv nio eftersom jag alltid måste stressa innan jag åker till skolan så när jag skrivit det här ska jag hoppa in i duschen. Jag har hunnit ta lite bilder nu på morgonen (inga märkvärdiga) men jag tänkte väl visa några. 

De ämnen jag har idag är Engelska B och Människan socialt och kulturellt. Engelska-lektionen är inte så lång men den andra lektionen är en evighet, jag hoppas vi gör nåt kul för annars kommer jag somna tror jag!

Måste först bara visa en typisk sovstil för lilla Don Carlos, den bilden tog jag för några dagar sen, men han brukar alltid lägga sig på tangentbordet för att få uppmärksamhet. Fast för tillfället ligger han i mitt knä och spinner:)



Såklart går det inte att ladda upp mer bilder nu, det är nåt fel, så det får bli fler bilder ikväll om det fungerar då.
Ha en bra (skol-)dag!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0