OS-nörd

Jag har verkligen insett vilken OS-nörd jag är. Jag sitter klistrad framför TV:n stora delar av dagen - det är så kul! Speciellt friidrott och gymnastik. Friidrott är väldigt varierande och hyffsat många svenskar är med och tävlar om medaljer. Gymnastik är så vackert och jag blir lika farscinerad varje gång att det är möjligt att använda sin kropp som de gör. Simhopp är rätt vackert också faktiskt.

Tyvärr gör OS att jag kommer i säng för sent men det är inte så många dagar kvar så jag tror jag överlever. Elva är rätt tidigt för att vara jag. För nu ska jag sova - så jag är pigg och glad imorgon, klockan nio ska vi vara i skolan. Jag fick inget brev från skolan vilket är väldigt konstigt men Linda visste när vi började så det är inga problem.

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0