Päronen borta

Nu är det föräldrafritt här hemma, fast vår farbror bor här men annars så... De åkte väldigt tidigt imorse men det kan bli rätt kul utan dem, kan vara rätt skönt att få stå liiite på egna ben.

Skoldagen har varit bra. Vi hade Vård-och omsorgsarbete, Svenska B och Psykologi B. Svenskan var väl sådär men det andra var riktigt kul. Jag börjar komma in i skolarbetet nu och det känns som om man inte haft nåt sommarlov över huvud taget (tragiskt, jag vet). Nu ska jag ta nåt att äta, har nog ingen läxa att göra nu vilket är väldigt skönt. Jag har som mål att göra alla läxor direkt när vi får dem (förutom på fredag-kvällar) eftersom det lätt kan bli för mycket sista dagen annars - ett bra skoltips från mig så slipper du stressa ihjäl i slutet av veckan, i slutet av terminen osv. Gör allting direkt, vänta inte! Det känns inte som om man har lika mycket läxor heller om man sprider ut dem.

Nu måste jag ge katterna mat och sen blir det mat för mig också, jag älskar kvällsmat:)
Jag tror inte jag skriver mer idag, har inte så mycket mer att delge er:P så god natt och sov gott!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0