Paus igår

Hej!
Det blev en blogg-paus igår. Jag hade inte så mycket att skriva och ingen större lust men idag får det väl bli ett och annat inlägg. Igår var jag ju hos homeopaten - det gick väldigt bra. Hon sa att jag är mycket friskare än sist´jag var där och hon var överlycklig att jag har köpt gym-kort och tränar. Jag tänkte nog ta mig iväg till gymmet den här veckan nu när jag börjar bli frisk.

Jobbet gick också bra. Det var rätt mycket folk och jag kände mig lite ringrostig men arbetsledaren sa att jag gjorde bra ifrån mig och han var nöjd. Tyvärr fick jag veta att en person ska sluta där vilket är väldigt synd eftersom hon är så snäll och rolig - men jag förstår varför hon byter. Hon skulle få¨5000 mer i lön efter skatt samt en fast månadslön.

Min nya lilla bebis har fortfarande inte fått ett bestämt namn men jag är mer och mer förtjust i honom ju fler dagar som går. Han spinner och vill ligga i knät hela tiden - en mysigare katt får man leta efter! Det går även bättre med Smilla och Cassi. Han och Smilla springer runt och leker och jagar varandra, de är så söta. Smilla har nästan slutat att fräsa också.

Idag blir en ganska lugn dag. Lite ångest har jag över att det är sista sommarlovsdagen men det ska bli kul att träffa tjejerna igen. Jag har dock ingen aning om när vi börjar imorgon. Det stod på JENSEN online att alla skulle få ett brev hem men jag har inte fått nåt än, kanske kommer det idag annars får jag väl sms:a nån och hoppas hon vet mer än mig.

Nu ska jag fortsätta kolla på OS en stund - jag känner mig som värsta nörden. Haha....

Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0