Pest eller kolera?

Jag mår lite bättre...men fortfarande skit. Imorgon är jag ledig i alla fall men jag kommer inte vara hemma för vi ska hälsa på lite släktingar och nära vänner. Så det blir full fart hela dagen (jag hoppas jag mår bättre så jag inte blir sämre av att vara igång imorgon). 

Det är så jobbigt med min hals för tillfället. Dricker/äter jag något kallt så tar det bort lite av "slemmet" i halsen men då får jag ont istället. Dricker/äter jag nåt varmt så hjälper det mot det onda men då bildas massa slem och jag blir jättevarm, jag kan ju inte sätta på fläkten heller för då blir jag väl ännu mer sjuk. Så vad ska man välja? Ont eller slem? Ush, fy och blä!

Nu ska jag tycka synd om mig själv framför TV:n - ha d gött!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

usch då! hoppas du kryar på dig!!<3

2008-08-05 @ 22:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0