Regn!

Nu regnar det här...igen! Men för mig gör det absolut ingenting! Jag är sjuk och jag tycker regn är mysigt.

Jag har precis sett Supersize vs superskinny. De hade bland annat inslag av en intervju med anorexians ansikte: Isabelle Caro

Det var verkligen skrämmande - att människor kan gå så långt för att få "det perfekta utseendet". Hon berättade lite hur hennes kropp hade tagit skada av sjukdomen och det var mycket: hon hade sår på hela kroppen p g a uttorkad hud. Hon kunde inte ha långt hår eftersom det var så torrt, hon hade inte haft mens sen hon var 15 år, hon hade tappat tänder, hon hade nästan ingen syn på ena ögat, det gjorde riktigt ont att sitta eftersom hon inte har nåt fett på kroppen.

Nej ush, det är verkligen en sjukdom som skrämmer mig.

För övrigt har kvällen varit rätt hyffsad. Mamma och jag hyrde film och sen har vi tittat lite på TV (det blir väääldigt mycket TV-tittade när man är sjuk). Imorgon tänker jag i alla fall gå till jobbet, de får väl skicka hem mig om de tycker jag är för sjuk för att jobba. Jag känner mig rätt pigg nu i alla fall. Bara näsan slutar rinna så blir allt bra. Imorgon innan jobbet tänkte jag gå förbi akademibokhandel för att köpa skolgrejer - lite deppigt att behöva köpa det men det ska bli rätt kul att börja igen, trots att sommarlovet varit så fantastiskt! Lite block och pennor är aldrig fel - jag som gillar listor så mycket behöver verkligen block:)

Om en halvtimme börjar Hell's Kitchen (jag vet: hemskt med mer TV) som jag ska se, sen borde jag gå och lägga mig men imorgon kan jag sova ut ordentligt - jag börjar inte förrän 16:00.

Det blev ett ganska långt inlägg nu, hoppas nu orkde läsa allt:)
Puss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0