Skola, shopping och träning

Hej!
Dagen har varit bra. Jag har inte så mycket tid att skriva nu för Tina och Stefan kommer snart hit för en oplanerad filmkväll - mysigt mysigt (jag tror vi ska se film iaf:)) 

Efter skolan idag åkte jag in till stan för att träffa brorsan. Det är så kul att gå i affärer med honom - han är så modemedveten nu. Jag hittade i alla fall en jättesnygg kappa på vila som jag tror jag ska köpa, den kostar 1200 kronor. 

Efter det så handlade vi mat och sen gick jag till gymmet. Jag körde bara kondition idag för vi ska köra styrka på idrotten imorgon, men det var riktigt skönt att springa idag! 

Till middag blev det Tacos med mycket tillbehör, mums! 

Okej, det blev ett väldigt osammanhängande inlägg men jag känner mig lite stressad. Jag skriver nog nåt sista inlägg sen. Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0