Skola, träning och kompisar

Hej!
Jag hann aldrig med ett inlägg i morse, ville inte riskera att missa bussen igen. Det gick inte så bra att lägga sig i tid igår kväll - kvart i elva hann klockan bli innan jag låg i sängen, vilket resulterade i att jag gäspade hela dagen idag. Första lektionen var Svenska B, läraren verkade helt ok. Kanske en aningen stel men snäll. Andra lektionen var Psykologi B och även den läraren verkade bra. Det var ganska mycket hårdkörning på en gång men det är skönt att komma igång. Dock stör jag mig fortfarande lika mycket på att jag måste sitta längst bak i klassrummet, kanske jag klagar jag hos vår coach - för jag står inte ut. Men ett tag till ska jag härda ut.

Mental träning stod sist på schemat men sen kom den goda nyheten att den lektionen var inställd och tur var väl det eftersom jag helt ärligt är rädd för den läraren. 

Efter skoldagens slut kollade vi var vi ska ha vårt individuella val (Engelska B) på måndag och vilken lärare vi ska ha - och jag är så lycklig för vi får samma lärare som vi hade i Engelska A - och han var bäst!

Vi käkade på Två drakar även idag, det var rätt god mat - jag åt fisk. Det kändes på träningen sen att jag ätit ordentligt för det gick väldigt lätt på gymmet. Jag hade massor med energi! 

Nu är Linda här, men vi ska snart åka in till stan för att träffa Linnea och Anna för att käka middag och sen kanske det blir bio, vi får se. Bussen går om ca 35 minuter så jag måste göra mig klar, tvätta mig lite efter allt svettandes på gymmet. Ha en bra fredags-kväll!

Två söta bilder på Cassi och Smilla


Och såklart på vår nya bebis<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

han var helt underbar! älskade hur han pratade..:P

2008-08-22 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0