Snart är det dags...

...för Crowned! Jag vet att jag är töntig men det är faktiskt roligt och jag har inte kunnat se det på flera veckor p g a jobb, mm. 

Jag har precis tagit ett långt och härligt bad med en smootihe i handen, vad annars? Det var faktiskt en stund när jag låg där i badet som jag kände mig frisk men nu är den känslan borta. Näsan rinner igen och hostan är tillbaka. Sen undrar jag om det är nåt fel på mig. Jag måste kissa typ var 20:e minut (jag överdriver inte) det är som om allt jag dricker bara rinner rakt igenom kroppen, jag hoppas i alla fall kroppen tar upp nåt av den c-vitamin jag vräker i mig. Kan man missbruka c-vitamin?

Jag är dessutom extremt uttråkad, jag har varit själv hela dagen och bara suttit vid TV:n - jag har verkligen känt för en promenad men kroppen har inte orkat. Enda turen ut var en snabb visit på PrisXtra för att köpa lite godis, en risifrutti och en fantafree. 

Ja, som ni hör så har jag stooora bekymmer nu, hoppas jag inte tråkar ut er för mycket men jag tycker väldigt synd om mig själv nu:(

Jag ska försöka att inte skriva så mycket mer om hur sjuk jag är, jag tycker jag har uttömt det ämnet ganska bra idag och igår. Nu ska jag gå ner och kolla om posten har kommit, det borde den ju ha gjort för flera timmar sen. Sen är det TV som gäller några timmar sen innan jag ska sova.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: tina.

hoppas du blir bättre snart gumman :)

2008-08-07 @ 02:10:53
URL: http://tinched.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0