Solig dag

Hej!

Dagen har varit bra. Vi hade engelska första lektionen och jag är så glad att vi har David i Engelska B, som vi hade i Engelska A - han är helt klart en av de bästa lärarna. Andra lektionen var Vård-och omsorgsarbete, det kommer nu bli ett av mina favoritämnen - det verkar jättekul. Sista lektionen var matte B. Läraren är rolig men lite "flummig" och verkar inte ha så bra ordning och koll. Vi får se hur det går, snäll är han i alla fall.

Efter skolan, som slutade fem, så åkte jag direkt till gymmet, så det blev väl en timme där. Jag bokade även en ny tid med instruktion av en PT så jag ska få ett eget träningsprogram utformat för mig, det är jättebra för det ingår i gymkortet så jag behöver inte betala för det!

Nu sitter jag och kollar på "Du är vad du äter", av någon anledning blir jag så sötsugen när jag ser det:) det borde vara tvärtom egentligen.

Jag måste plugga det sista inför imorgon och sedan ringa jobbet. Sen blir det väl TV resten av kvällen.
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0