Solsken

God morgon!

Idag känns det faktiskt som sommar igen, det är så varmt och skönt i solen, jag hoppas det håller i sig. För övrigt så är jag väldigt glad idag - det kanske vädret har viss inverkan på eftersom man mår så mycket bättre när solen lyser.

Jag har träffat Tina idag och ikväll är det grillning som står på schemat - skoj skoj! Ska väl även få de första läxorna gjorda, men det fixar jag imogon. Vi ska bland annat komma på någon som är en hjälte för oss och ta med en bild på honom/henne, jag funderar fortfarande på vem som är en verklig hjälte för mig. Jag har en möjlig kandidat men jag måste ha en bra motivering, men jag ska fundera lite mer. Men nu kom jag på en kandidat till. Det här blir svårt... Nog pratat om skolan, det pratar man så mycket om på vardagarna så helgen måste få vara lite fri från det.

Nu ska jag njuta av solen och en mumsig fläskarré som pappa håller på att tillaga!

Puss & Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0