Söndag - jobb om en timme

God morgon!

Vi hade en riktigt trevlig kväll igår med god mat och många skratt. Jag tänkte skriva ett inlägg igår men min dator var så seg och hängde sig så jag orkade inte.

Denna morgon har spenderats, hör och häpna: Framför TV:n! Det är ju OS och vi satt klistrade framför cykling. Det brukar vara väldigt trist men det blev väldigt spännande och det var en svenska som knep silver-medaljen! (Damernas cykling var det vi kollade på). Om en timme så börjar jag jobba och så ska jag jobba fram till 18, så det blir ett ganska kort pass idag (bara 5 timmar) men det är rätt skönt att slippa stänga på en söndagkväll - man vill ju hinna hem till söndagsfilmen: Analyze that.

Om jag har tur kanske jag får stå lite i köket idag, eftersom det är helg tänkte jag - det beror på vilken arbetsledare som jobbar.

Om tio minuter går min buss som jag ska ta så jag måste fixa det sista innan jag rusar. Ha en bra dag så hörs vi ikväll!
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0