Spontanitet

Idag blev det jobb 12:00-19:00. Det gick väldigt bra och jag sa att jag gärna stod i köket för att få öva lite (jag vill ha lite omväxling, annars blir det så enformigt) så jag fick stå i köket hela dagen - det var riktigt roligt. Jag fick dessutom sluta i tid, på minuten. Nästa vecka tänkte jag ha lite semester igen för några dagsutflykter med familjen och en kort resa med Linda till Strängnäs för att hälsa på Nicole men det gick minsann inte för jobbet, jag har varit ledig så mycket nu så jag måste jobba fem dagar nästa vecka: Måndag, tisdag, torsdag, fredag och söndag. Jag hoppas jag får stå i köket någon dag i alla fall - variation är bäst! Så nu till veckan blir det mest jobb. 

Efter jobbet drog jag in till stan, väldigt spontant, eftersom ett litet SMS viskade till mig att Mamma Mia gick på bio ikväll och några trevliga vänner skulle se den - så nu har jag sett Mamma Mia två gånger:) den var lika bra den här gången:)

Nu är jag extremt trött, imorgon blir det sovmorgon (jag jobbar 16:00-22:00) och då kommer även resten av Göteborg-bilderna upp eftersom det blev så sent ikväll. En lugn förmiddag helt enkelt.

Puss och god natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0