Tar regnet aldrig slut?

Är det bara jag som tycker det eller regnar det hela tiden? Jag tycker det kommer skurar var och varannan dag - ibland är det mysigt men inte hela tiden. 

Men men - växterna mår väl bra (ush vad töntig jag lät där:P) Dagen började med ett hårt cirkelpass på SATS. vi hade idrott. Det var riktigt kul, jag älskar att vara helt slut efter att jag har tränat, jag hoppas på lite träningsvärk. Sen hade vi långlunch, då blev det Lilla Asien - buffé med orientalisk mat. Sen hade vi matte B och jag måste bara säga en sak - vi har så UNDERBARA lärare. Vi är så förtjusta i vår mattelärare, hela klassen. Idag sjöng han för oss, jag skrattade så jag grät:):) alla lärare är så personliga och vi älskar det! Sista lektionen var det evigt lång passet med Människan socialt och kulturellt. Vi jobbade typ med en examinationsuppgift hela lektionen. Skolan har köpt in bärbara datorer så vi kunde sitta i klassrummet och skriva, det var jättebekvämt.

Väl hemma så lagade jag hamburgare men klyftpotatis till middag. Det var helt ok.
Nu ska jag se klart Hell's Kitchen men jag skriver ett sista inlägg sen. Kram
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0