Tidig morgonblogg

Hej bloggen!
Klockan är ca tio i fem och jag sitter här framför datorn och bloggar, varför? Nej, jag är inte värsta datanörden som suttit vid datorn hela natten. Jag har faktikskt sovit en stund men jag kan inte sova mer, halsen svider och näsan rinner - jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Det blir nog inget hälsa på släktningar för min del idag - jag måste bli frisk så jag kan jobba torsdag, fredag och söndag. Jag MÅSTE också vara frisk till Paris nästa vecka.

Nog med jämmer och elände från min sida. Ja, vad ska jag mer berätta. Något positivt är jag antagligen kommer vara själv större delen av dagen idag eftersom mina föräldrar ska iväg (de ha semester nu) och brorsan också har andra planer så det blir jag, filmer och honungsvatten som håller sällskap idag. Ganska så nice ändå:)

Nej, kanske ska man ta och försöka sova igen, sömn är väl en av de bästa medicinerna.
God natt (eller man kanske säger god morgon vid den här tiden)
Puss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0