Tisdag

God morgon på er!

Jag gillar att börja halv ett, lite sovmorgon får man och så kan man sitta och äta frukost hur länge som helst framför datorn (jag brukar plugga på eftermiddagarna/kvällarna så jag slipper göra det på morgonen). En nackdel är ju att man måste sluta fem men varannan vecka kan det vara skönt med sovmorgon! och då är det värt det. Så jag gillar verkligen JENSEN's system.

I alla fall. Jag har hunnit med att äta frukost och om en timme ungefär ska jag åka till skolan för att käka lunch, som jag berättade igår. Jag har lite grejer att fixa, bland annat tvätta mig, sminka mig och bädda sängen, så jag måste sätta igång snart. 

Eller jag ska nog sätta igång nu. Dels för att jag inte vill stressa ihjäl mig de sista tio minutrarna som jag alltid måste och dels för att jag inte har något mer att berätta.
Ha en bra dag! Jag skriver mer ikväll när jag kommer hem!
Puss


PS, Jag försökte hitta en bild som jag inte visat förut men jag tror jag visat de flesta eller så kommer jag bara inte ihåg, så det får bli denna tråkiga bild. Det är elden under Triumfbågen som alltid brinner - jag vet inte vad den symboliserar. 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0