Torsdag

God morgon!

Det känns i kroppen att man inte är van vid att gå upp klockan 06:00, eller kvart över som idag. När klockan ringer så märker man att "jag har sovit för lite". Ikväll ska jag verkligen försöka komma i säng senast tio, jag får inte fastna vid nåt TV-program. Men det är svårt att komma i säng så "tidigt" eftersom jag var uppe till typ halv ett minst de flesta kvällar under sommaren och varannan vecka så går vi ju eftermiddag så det är svårt att ställa om - då kan man ju vara uppe längre och sova längre, men jag ska försöka bryta den vanan (eller ovanan). 

Ush vad jag babblar mycket nuförtiden. Om en kvart går min buss så det är dags att göra sig i ordning, slänga i sig den sista filen och sedan borsta tänderna.

Ha en bra!

En bild på hur Don Carlos sov i mitt knä igår kväll - han är en så mysig spinnmaskin! 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

ha en fin dag!<3

2008-08-21 @ 11:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0