Uppe tidigt

Det blev ganska så sent igår (typ halv tre kom vi i säng), ändå är jag upp tidigt. Jag har lite saker planerade idag och jag känner verkligen att jag vill bli klar med två inlämningsuppgifter, så jag är uppe med tuppen för att skriva (nästan:P) Linda sover fortfarande men det är nog bra för jag måste kunna koncentrera mig. När hon vaknar blir det en ordentlig frukost med typ ägg och bacon. 

Igår kväll såg vi två filmer: Heart break kid och Bring it on. Båda var bra, den senare tillhör en av mina favoritfilmer. En riktig tjejfilm. Till det blev det kladdkaka, vaniljglass och hallon. Efter filmerna satt vi ute på balkongen inlindade i våra täckan och bara snackade om allt och inget. 


Gårdagens roliga väder: Regn


Jag satt och väntade på bussen som inte går ofta


Vädret på kvällen blev dock finare: sol, fast kallt


På väg hem från stan för att ha en film-kväll. Inte ett snyggt smile men det bjuder jag på!

Nu ska jag fortsätta att plugga en stund innan det blir frukost!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Mikkan

Hanna, du tar så sjukt fina bilder. =D Du kan gärna plåta mig någon gång ;) <3 Ses i morgon! Puss

2008-08-31 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0