Ännu en bra dag

Denna dag har också varit bra. Vi började ju halv ett med engelska. Vi fortsatte med grammatik och vi fick börja på skrivuppgift - "process writing". Sen hade vi matte. Vi räknade på volym och area. Till sist var det datakunskap. Nu har jag avslutat avsnittet om Word - uppgiften skickades in ídag i slutet av lektionen.

När vi kom ut från skolan så var det fem minuter kvar innan bussen skulle gå så jag, Linda och Lisa gick till fridhemplan. När jag kom till hallonbergen så hade bussen redan gått så jag gick hem istället för att vänta en kvart.
När jag kom hem hade pappa gjort fiskgryta, den var supergod. Nu SKA jag plugga, jag har näringslära, psykologi och engelska att göra. Borde även göra lite matte men det är inget akut och inte prioriterat just nu.
Ha en bra kväll. Skriver mer sen om jag hinner. Imorgon ska förresten vår knäppa dator in på reparation, hoppas den funkar när den kommer hem. Förhoppningsvis så ska vi köpa ny dator till sommaren...
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0