Ännu en morgon framför datorn

Jag tror inte att det är så bra att ha dator på rummet, man tillbringar mycket mer tid framför den av någon anledning. Det kanske är för att det bara är jag som använder den i mitt rum så jag kan sitta där vid frukost, innan jag går och lägger mig och i princip när som helst när jag är hemma. Men jag vill samtidigt inte ta bort den, den är ju så fin där den står på mitt skrivbord:)

Men i alla fall. Idag ska jag först träffa Linda i stan, runt tolv-tiden. Innan det så ska vi bada Junior som ska flytta imorgon:( jag vill inte att han ska flytta + att det är jobbigt att bada honom eftersom han har så lång päls, men det behöver göras så han inte får massa tovor.

Jag ska ju jobba idag, men börjar inte förrän 18:30. Anledningen till det är att chefen är på kurs och han vill helst vara med när jag jobbar för att han ska lära mig allt. Om någon annan lär mig så kan det hända att han/hon lär ut fel och då måste ju chefen lära mig det igen, så idag ska vi jobba tillsammans. Jag hoppas någon rolig jobbar ikväll, igår hade vi superroligt på jobbet, vi skrattade mycket och det är sånt som gör att man trivs. Man kanske trivs bra med det man gör men om arbetskamraterna och chefen inte är trevliga så trivs man ändå inte - men jag har allt det och det är därför jag trivs så bra!
image82
Jag vill inte att du ska flytta<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Tina.

aw, stackars Junior :)

2008-02-27 @ 12:49:20
URL: http://tinched.blogg.se
Postat av: Linda

jag förstår det vännen:´( vi kommer sakna honom, men hoppas han blir glad där uppe också.. pussar, och hoppas resan blir ok!

2008-02-27 @ 22:53:13
Postat av: Linda

jag förstår det vännen:´( vi kommer sakna honom, men hoppas han blir glad där uppe också.. pussar, och hoppas resan blir ok!

2008-02-27 @ 22:53:41
Postat av: Henrietta

Urgullig katt alltså,hur gammal är den?

PS.fin blogg om du har tid så kan du cheka våran;)

2008-02-28 @ 18:17:31
URL: http://sweetsoursalty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0