Äntligen klar

Idag började jag klockan åtta. Första lektionen var datakunskap, sen hade vi matte och till sist engelska - vi gick väl inte igenom något speciellt. Vi slutade halv ett, då åkte jag hem för jag fick så ont i magen. Hemma åt jag pytt i panna och jag pluggade. Jag har nu gjort klart psykologin, samhällskunskapen, matten och jag tror jag är klar med idrotts-uppgiften. Det är så skönt. Nu ska jag bara ta det lugnt, och så ska jag laga mat sen. Det blir kanske en promenad också. Men jag har varit ganska duktig idag, jag gick från skolan till fridhemsplan och från hallonbergen hem, så jag fick ca en halvtimmes promenad (det var väl lite duktigt i alla fall?). 
Ha en bra måndagskväll
Imorgon är det fettisdagen och jag ska äta semla då:) 
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0