Äntligen

Nu har jag äntligen lite tid att skriva, det var ett bra tag sen jag skrev känns det som. Som jag nämnt tidigare så har denna vecka varit hektisk - jobb och skola. Men nu är den snart över och sen är det lov.

Idag så började jag klockan åtta. Vi hade näringslära, matte och samhällskunskap - roligt och intressant som vanligt (fy vilken tönt jag är:P) Efter skolan köpte vi bara macka på il piatto. När jag kom hem så satt jag och skrev lite på hemtentan i samhällskunskap och så har jag ätit. Jag behöver inte bli helt klar med hemtentan idag eftersom vi ska få jobba med den stor del av lektionen imorgon. Vi har även idrottprov imorgon, jag har inte pluggat speciellt mycket men det är rätt lätta saker så jag tror jag kan det mesta redan.

Igår så jobbade jag igen (15:30-19:30), det gick bra och jag trivs superbra på jobbet. Arbetskamraterna är så roliga och de skojar hela tiden, chefen är sjysst och även om han sätter press på mig och de andra så gillar jag honom. Igår så tog han tid på mig hur fort jag kunde göra en Whopper, det gick ganska bra (jag förbättrade mitt rekord på ca 5 minuter så om någon vecka ska jag minsann visa honom;). Nästa arbetsdag blir på lördag (det lär ju vara mycket folk - lördag vid lunch i kista galleria men jag tror jag ska klara av det bra).

Idag har städerskan varit här igen. Hon gör väldigt fint faktiskt även om hon inte alltid ställer tillbaka allt på sin rätta plats (men jag förstår om hon inte har tid med det).

Jag är lite deprimerad trots att det nästan är lov - Junior flyttar nämligen nästa vecka, jag kommer verkligen sakna honom men det kommer bli mycket bättre för honom måste jag säga till mig själv varje dag. Han kommer få det bra, han kommer få det bra......

Ja, nu har jag väl berättat lite om det mesta som har hänt den senaste tiden i mitt liv. Ha en bra torsdagskväll, nu ska jag surfa runt lite på Internet, det var ett tag sen jag hade tid att göra det.
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0