Burger King

Jag är såååå glad för jag har fått jobb, på Burger King! Jag fick prata med chefen igår (hade skickat in min ansökan för några dagar sen) och det var knappt någon intervju han bara berättade bara lite om företaget om hur de jobbar och så visade han mig runt.

Efter intervjun åkte jag och Linda till stan, vi skulle gå på bio - Sweeney Todd. Vi köpte biljetter och sen åt vi i kungshallarna (kebab). Filmen var rätt bra. Rigoletto var nästan fullsatt tror jag och vi fick faktiskt rätt bra platser trots att vi köpte biljetterna bara någon timme innan filmen började.

Men jag skäms också, jättemycket. Vi hade nämligen bestämt igår med några av kattungeköparna att vi skulle hälsa på dem och få träffa kattungen de köpte av oss. Men eftersom jag fick en arbetsintervju så skulle jag ringa och avboka. Vi skulle varit där klockan sex (alltså samtidigt som intervjun). Klockan tio i sju så ringer hon och säger "Skulle inte vi ses idag?". Då har jag alltså glömt att ringa och avboka och de har suttit och väntat på oss i nästan en timme. SÅ PINSAMT, jag fick jättedåligt samvete och har det typ fortfarande. Jag hoppas de kan förlåta mig för jag vill verkligen träffa dem och kattungen de köpte, Casper. Men det är ju sånt som händer, får jag försöka intala mig.

Idag och imorgon har jag så mycket att göra. Jag måste plugga jättemycket, har hur mycket som helst att göra till nästa vecka.
Ha en bra dag!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda Jaara

Ja, den var skit snygg tycker jag ;) Jarå, även om jag inte är helt frisk kommer jag på måndag. Orkar inte missa massa saker.
Malins blogg är: http://malinmaalins.blogg.se/
PussPuss

2008-02-16 @ 16:15:48
URL: http://lindajaara.blogg.se
Postat av: Linda

GRATTIS gumman!!:)

2008-02-16 @ 17:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0