Dator på rummet och god frukost

Idag har jag ätit en så god frukost. Jag skivade banan i en skål, sen hällde jag i yoghurt - skogsbär - och frusna hallon som jag hade värmt och mosat, och så blandade jag det. Vet du var gott det var!? Men kanske inte så mättande, jag får nog ta något mer att äta innan jag åker till öppet hus. 

Jag har också fått en dator på mitt rum, med internet och allt, så nu kan jag ha datorn när jag vill, måste inte vänta på brorsan hela tiden! 
Nu vet jag inte vad jag ska skriva riktigt, skriver mer sen. Jag ska förresten antagligen på bio ikväll:)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

va, kuuul o skönt med egen data!;)

2008-02-10 @ 15:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0