Det är lov!

Äntligen lov, men tyvärr så känns det inte som lov:(

Nu har jag i alla fall skickat in hemskrivningen i samhällskunskap, jag är rätt nöjd - satsar bara på VG. Vi hade prov i idrott också, ett teoretiskt - det gick SÄMST! Nästa gång ska jag plugga mer.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Imorgon ska jag jobba, får se vilka dagar jag ska göra det, har inte fått schema än. På torsdag åker vi upp till metropolen husum med Junior och hem lördag, ser ínte fram emot det speciellt mycket. Det är kul att träffa släktingar ibland men det händer verkligen ingenting där och allt är så tyst.

Inatt hade jag en jätteläskig dröm, jag var livrädd när jag vaknade. Det kanske inte låter läskigt men det var det. Först drömde jag att jag var förföljd av tre stycken uteliggare som var jätteläskiga, de var äckliga och gick konstigt och av någon anledning så ville de åt min väska. Det värsta var att jag hade höga klackar, marken var ojämn och det var mörkt ute så jag kunde inte springa. Ännu läskigare var att de har varit med i en dröm för länge sedan, så det är andra gången jag drömmer om dem men jag har inte en aning om var de kommer ifrån. Andra delen av drömmen så bodde jag själv i en lägenhet i stan och varje kväll så var det två äckliga gubbar som tittade på mig genom ett fönster. En kväll säger de: Det var sista gången hon gick igenom den dörren ensam, och så skrattade de elakt. Senare kom de och knackade på min dörr, men mer vill jag inte berätta. Ush, det var riktigt hemskt.
image65
Nej, nu ska jag laga mat och baka något gott! och bara fira att det är lov och så hoppas jag "lov-känslan" kommer snart.
pusspuss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0