Förändring

Jag har tonat håret!
Från början såg det ut ungefär så här:
image56
Nu ser det ut så här:
image57

Visst blev det fint!? Tusen tack Linda!<3

Dagens händelser:
Dagen började med psykologi. Vi fortsatte med försvartmekanismer lite grann, sen pratade vi om Erik Eriksson. Sen hade vi näringslära. Vår lärare kom ca 30 minuter sent men det var ganska sent eftersom lektionen var ca 2 timmar. Sen var det lunch. Jag, Linda, Lisa, Mikkan och Ewa åt på il piatto. Jag åt en kycklingsallad. Till sist var det en timme datakunskap. Nu har vi nästan avslutat avsnittet om Word, och idag var det riktigt roligt, vi höll på med lite bilder och så också. Efter det åkte jag till Lindas skola och hon tonade håret, och som ni ser blev det riktigt bra, jag är så nöjd. När jag kom hem åt jag indisk mat och snart ska jag äta kladdkaka som brorsan gjort- mums! Ska även skicka in kost-och träningsdagboken till min lärare. Borde plugga näringslära också, har ett stort prov nästa vecka.
Ha en bra kväll!
<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0