Fötterna värker...

Har nu kommit hem från jobbet och packat lite. Jag började ju halv sju och jag slutade nio, så det var inte speciellt jobbigt men jag har varit i stan större delen av dagen och provat massor med kläder - och tro mig, det tar på krafterna. Trots att jag provade så mycket så kom jag inte hem med så mycket: två linnen, en kofta, tre par trosor, fem par strumpor och ett par strumpbyxor. Jag köpte även ett halsband till Junior (grönt) och ett block till skolan.

Imorgon flyger vi upp till husum så jag är inte säker på om jag kommer blogga förrän på lördag när jag kommer hem. Flyget går klockan åtta och vi ska åka hemifrån kvart i sju (pest och pina). Ush, jag vill inte lämna bort Junior, jag får sån ångest:'(

Nu ska jag i alla fall sova, ska upp kvart i sex imorgon.
Ha det bra!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för idag!!:)very funny. Så...du hittade en kofta sen:)va skoj. Jag tycker så synd om dig lilla du..att du måste lämna ifrån dig din lilla bebis:´( men hoppas ni klarar det! be strong..jag tänker på dig. puss puss puss

2008-02-27 @ 23:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0