God morgon

Jag har precis ätiti frukost - två mackor med kalkon, keso och paprika och apelsinjuice att dricka, mums:)

Idag är det Burger King som gäller, jag ska jobba 11.00-15.00. Inte så länge men jag kunde inte längre, jag skulle ha jobbat ttll 17.00 egentligen men som sagt - jag kunde inte längre. Jag tror jag får stå i köket idag också eftersom det är lördag lunch så är det nog inte bästa tiden att lära sig kassan på. Det kommer nog vara sjukt mycket folk, men jag gillar att stå i köket, fast det beror mycket på vem man får stå med och hur mycket man får göra, det är ju bara tredje gången jag jobbar.

Nu måste jag börja göra mig i ordning så jag inte får så stressigt senare. Ha en bra lördag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0