I love to live

Idag är jag så glad. Jag har jobbat större delen av dagen och det var så kul - jag fick nämligen stå i kassan! Jag vet inte vad som var så roligt, det var bara kul. I början var det svårt men det tog inte så lång tid innan man kom in i det. Imorgon ska jag bara jobba några timmar på kvällen, på dagen ska jag träffa Linda i stan, vi får se vad vi hittar på.

Ikväll har jag tittat på något sammandrag av oscarsgalan, nästa år vill jag se hela live. Jag har också kollat på Air Force One, den har precis slutat så jag ska alldeles strax sova så jag är pigg imorgon.


Innan jobbet var jag och tittade i lite affärer men jag hade inte så mycket tid så det blev inget köpt, men jag ska ju in till stan imrgon så jag hoppas jag inte kommer hem tomhänt då. Jag hittade ett par jeans med hög midja, de var riktigt snygga men jag är lite tveksam till hög midja, vet inte om de verkligen är min stil. Jag får fundera lite till...
Nu ska jag SOVA. God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0