Jag är så duktig:)

Jag känner mig väldigt duktig idag. Både igår och idag har jag varit ute på en rask promenad + lite jogging. Det känns så skönt efteråt och man är så glad. För tillfället har jag riktigt dålig kondition men det är den jag ska träna, jag har nämligen som mål att springa vårruset på under 30 minuter och midnattloppet på under en timme. Jag har hittat ett löp-schema som jag tycker verkar bra.

Idag börjar jag halv ett - det är så skönt att bara vara hemma på morgonen, jag behöver inte åka förrän tjugo över elva.

Pluggandet gick bra igår. Jag läste, gjorde egna instuderingsfrågor som jag svarade på och jag satt och berättade högt om det vi ska lära oss (jag tycker man lär sig jättebra om man berättar det högt, kan man berätta om det så måste man ju vara säker på det). Jag ska fortsätta plugga idag. Det kommer bli lite nu på morgonen men eftersom jag slutar fem idag så blir det antagligen inte så mycket på kvällen.
Ha en bra dag!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0