Kort inlägg

Det blir bara ett kort inlägg idag, jag måste nämligen plugga! Idag började dagen med datakunskap, vi började med excel. Efter det åt jag, Linda och Lisa på WKB. Efter lunch var det prov i näringslära, tror du jag var nervös eller? Men jag tror det gick hyffsat i alla fall, jag hoppas det åtminstone. Sista lektionen var psykologi, vi började med beteendeperspektivet. Intressant men svårt, men det är psykologi.

Som sagt, nu ska jag plugga till senast halv tolv och så ska jag upp senast nio imorgon för att plugga. God natt!

Idag började förresten Grey´s Anatomy - jag har faktiskt längtat, ska bli kul att följa en ny säsong. Klockan 21.00 på onsdagar på kanal 5!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0