Lets´s Dance

Har kollat på Let´s Dance - sambakväll! Jag har ganska många favoriter: Linda och Daniel, Tina och Tobias(?) och Cecilia och Richard. Men ikväll säger jag bara GO TINA! Hon var grym, det var väl därför hon fick 10 10 10 10!
Nu håller vi på att kolla på någon film på ettan men jag är lite rastlös så jag kan inte sitta still...

Jag kom på att jag inte alls kan ägna hela dagen åt att plugga imorgon, jag ska nämligen stå på öppet hus på mitt gymnasium, 12-14, men det är kul. Men det känns lite konstigt att åka till skolan på en lördag.
Nu ska jag fortsätta att kolla på filmen, om jag kan sitta still. Jag känner för att gå ut och jogga men jag vågar inte själv, vem vet vad för skumma typer som gömmer sig i mörkret en fredagkväll.
God natt!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0