Lite närmare målet

Idag har jag pluggat lite, matten är klar, psykologin är nästan klar och ikväll ska jag avsluta min kost-och träningsdagbok - och förhoppningsvis sammanställa den.

Jag har också fått hjälp av pappa med mitt rum, så nu är det nästan klart, jag har fått upp en hylla och några tavlor, snart är mitt rum klart:):):)

Imorgon börjar jag klockan 08.00 och slutar 12.30, då ska jag antingen åka in till stan och hitta det sista till mitt rum eller så åker jag hem och pluggar. På kvällen ska jag i alla fall laga mat.
Nu ska jag nog plugga det sista så jag inte måste plugga så mycket imorgon.
God natt
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0