Mina favoriter

Jag måste plugga idag, har ganska mycket att göra, men först tänkte jag bara lägga ut en kort lista med några av mina favoritbloggar:

Ungmamma15 - En mamma i min ålder, jag tycker hon var otroligt stark som behöll barnet trots att de i hennes omgivningen inte tyckte det först. Jag tycker hon verkar vara en jättebra mamma!

Kenza - Sveriges mest kända blogg, man måste ju bara läsa den ibland...

Linda - En klasskompis, roligt att läsa vad hon haft för sig

Maria Vuitton - En blogg med mycket åsikter och mycket tävlingar, kul att läsa

Tiny - En kompis till mig, alltid kul att läsa vad kompisarna hittat på om man inte haft möjlighet att fråga själv

Blixman - en blogg med supermycket fina bilder, det passar mig.

Jag brukar kolla in på massa andra bloggar men de här är nog favoriterna!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0