Nu ska jag sova

Det blev en TV-kväll ikväll. Först CSI classic efter det blev det en halvtimme melodifestivalen (jag gillade BWO:s låt), sen CSI Miami och sen Law & Order - Special Victim Unit. Jag är typ beroende av den typen av serier...

Nu är jag i alla fall sjukt trött så nu ska jag sova. Imorgon ska jag åka in med min mobil till The Phonehouse eftersom laddaren är glapp (måste ha mammas uråldriga mobil för tillfället), min mobil laddar inte över huvud taget, jag hatar teknik när den inte fungerar. Men först blir det sovmorgon, en lång frukost och efter besöket på The Phonehouse blir det jobb. Ska även hinna med att baka en kladdkaka eftersom mamsen och papsen ska ha besök.
God natt, sov gott!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0