Parma Ristorante

Jobbet gick bra. Som jag trodde så fick jag stå i köket även idag men det var roligt, jag har så roliga arbetskamrater (speciellt en av dem, som jag även åt lunch med). Jag ska jobba imorgon också. Det var inte så mycket folk idag, blir nog inte mer imorgon, det är ju helgen innan lön (ingen har väl pengar kvar).

Efter jobbet åkte hela familjen på restaurang - Parma Ristorante, den är typ italiensk. Jag åt lammfilé med potatisgratäng, det var SÅ GOTT! Nu ska jag krypa upp i soffan med min godispåse:) Ska jobba imorgon också men börjar först klockan två, skönt med sovmorgon.
Ha en bra lördagkväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0