Pigg och glad

Jobbet gick bra som vanligt. Jag stod i köket idag igen men det är riktigt roligt. Innan jobbet så var jag in på The Phonehouse och frågade om min mobil som inte laddar men han sa att jag bara behövde köpa en ny laddare så det gjorde jag och nu fungerar den igen. image66

Jag fick sluta redan vid halv sex och när jag kom hem hade mamma och pappa besök så jag har suttit en stund med dem och pratat. Imorgon ska jag träffa Tina, vi ska laga mat och på kvällen ska vi ha några kompisar som kommer och äter med oss.

Det ska bli så skönt med lov!!!
Trevlig lördagskväll!




image68
Mina älsklingar<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda

åååh, va fina bilder!!:)

2008-02-24 @ 19:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0