Psykologin klar

Nu är hemtentan i psykologi klar och inskickad - det känns skönt.

Idag har jag pluggat och så var mamma och jag en stund i Kista galleria, vi åt middag och jag köpte nya arbetsskor till imorgon (jag är jättenervös men det går nog bra). Jag har börjat på hemprovet i samhällskunskap också och ska nog göra lite mer ikväll eftersom kommande vecka kommer bli stressig. Jag måste också öva på engelska muntliga presentationen (som jag verkligen inte vill göra) + att vi har läxa i näringslära och prov på idrotten + att jag ska lära mig ett nytt jobb - som sagt, stress stress stress men det är jag som har valt att skaffa jobb och jag tror det kommer bli roligt:) jag hoppas jag trivs.
Ha en bra kväll!

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0