Sovmorgon, mat och shopping

Idag har jag verkligen sovit ut, det är så skönt, nu känns det verkligen som lov. Det bästa är att allt jag har att göra i skolväg är att läsa en tunn bok och skriva ett CV, det kan man nästan göra på söndagkväll men eftersom vi ska flyga upp till husum på torsdag och hem lördag så kan jag läsa på flyget, hinner typ läsa ut den på den sträckan (den heter Ät allt!).

Idag ska jag laga mat med Tina, men innan det hoppas jag på att hinna till kista en sväng och köpa lite nya kläder som jag har sett i butiken, jag är i stort behov av kläder. Förrut har mina föräldrar betalat mina kläder men nu måste jag betala dem själv och då blir man ju lite snålare;)

Nej, nu ska jag äta frukost och sen dra till kista om jag känner att jag hinner med det!

DET ÄR LOV!!!
image70
Bilden är från i vintras när Linda och jag hade lite kul på en lekplats mitt i natten (efter ett biobesök om jag minns rätt)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0