Storm

Idag blåser det storm här i vår lägenhet - det blåser förbi två galna katter lite då och då (Smilla och Cassi). Jag tror det pågår en liten maktkamp eller nåt eftersom det springer efter varandra och brottas hela tiden, men jag måste erkänna att det är ganska underhållande:)

Idag har jag haft psykologi, näringslära och samhällskunskap. På psykologin pratade vi om försvarsmekanismer - regression, reaktionsbildning, splittring, identifikation...och allt vad det heter. På näringsläran pratade vi lite om energi och vad som påverkar vår energiförbrukning osv. Och till sist på samhällskunskapen pratade vi först om "Super-Tuesday", det är ju primärval i USA idag och eftersom vi håller på med politik så var det ju självklart att vi skulle prata om det. Sen pratade vi om ideologier, och vi fick uppgifter att göra på lektionen. Vi fick också tillbaka fredagens läxförhör och jag "uppvisade VG-kvalitéer (man kunde bara få VG på det läxförhöret). Efter skolan gick jag, Linda och Lisa till il piatto (som vanligt) och jag köpte en liten ostmacka med en liten pago. Sen gick Linda till jobbet och jag och Lisa promenerade till fridhemsplan. Jag gick hem från hallonbergen igen. Jag ska snart ta en liten promenad igen, ska uppsöka en brevlåda och posta en liten present till Cassi's uppfödare (http://www.cocodonnas.se/).
image55
Saknar dig min älskling<3
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Olessia

guud vilken fin bild :D vad söt

2008-02-05 @ 15:33:36
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se
Postat av: Linda

jaa, jag förstår det!:´( he was the king

2008-02-05 @ 16:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0