Stressad men glad i alla fall

Jag hann inte skriva något igår eftersom jag hade fullt upp. Skolan började klockan åtta och efter skolan var första dagen på mitt nya jobb. Jag fick börja lära mig köket eftersom det är bra att kunna. Alla var jättesnälla och min nya chef är väldigt sjysst. Han visade mig runt och tyckte jag skötte mig bra, det var roligt. Imorgon ska jag också jobba efter skolan och ska även då jobba i köket men om det går bra imorgon så ska jag få stå i kassan gången efter det:)

Idag så ringde det när jag var på väg hem från skolan, då var det en annan som ville ta in mig på en arbetsintervju, på en internetbokhandel som jag hade sökt på. Det är kul att flera verkar tycka att mitt CV och personliga brev är intressant men jag sa vänligt att jag redan fått jobb (han lät lite besviken men jag tror jag trvis bättre på Burger King).

Jag får skriva mer när jag är mindre stressad men jag har typ 10 läxor den här veckan och något prov +hemtenta.
pusspuss
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer
Postat av: Linda Jaara

Det låter ju som att skolan är ett helvete just nu! Är det något mer än vad jag vet om?

2008-02-19 @ 14:03:46
URL: http://lindajaara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0