Tänk vad effektiv man kan vara

Känner mig ganska effektiv idag. Jag har hunnit med rätt mycket. Jag tror jag är klar med psykologin, jag måste läsa igenom den en gång till men jag har i alla fall gjort alla frågor. Jag har också gjort en power-point-redovisning till engelskan. Jag har även börjat skriva på en annan engelska-uppgift + att jag hunnit med massa annat nödvändigt. Imorgon måste jag också plugga, eftersom jag ska börja jobba nästa vecka och vill koncentrera mig på det så vill jag ha det mesta klart. Jag måste också in och köpa arbetsskor, svarta typ walkingskor - de ska vara bekväma och bra för ryggen.


Jag mår så sjukt illa idag, eller har gjort, det börjar bli bättre nu.

Jag fick förresten VG på en inlämningsuppdigt på matten, som handlade om statistik -.jag är nöjd!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0