16 januari

Idag började vi halv elva fast vi hade eftermiddag, det började med datakunskap. Det var första lektionen i den kursen så vi fick en jättelätt uppgift som vi snabbt gjorde, sen kunde vi sitta i typ 20 minuter och inte göra någonting. Sen hade vi lunch i en timme. Jag, Linda, Lisa och Leticia åt på WKB. Jag åt falukorv, paella (eller nåt liknande) och wok. Det var gott och inte så onyttigt. Efter lunchen hade vi två timmar näringslära, det var kul, jag kommer nog äta mycket nyttigare efter att den kursen är klar:)  Efter det hade vi psykologi, vi pratade om Freud och så tog vi en pedagogisk promenad (i regnet!) men det var intressant att prata med läraren lite grann. Jag beklagar mig ännu en gång över vår "vinter", varför kan det inte se ut så här:
 

När jag kom hem lagade jag mat jag gjorde det HÄR receptet, det var ganska gott.

Nu ska jag bara slappa eftersom skolarbetet inte kommit igång så mycket än, vi har inga läxor i alla fall.

Ha en bra kväll!
https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/406709/images/2008/46814_thumb_19373828.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0